Jak odblokować dostęp, jeśli został wstrzymany przez brak płatności
Jeśli Twój abonament w aplikacji „JĘZYK W 15 MINUT PLUS” został wstrzymany, najprawdopobniej powodem jest brak płatności. Najczęstsze powody takiej sytuacji to:
- Brak wystarczających środków na karcie (pamiętaj, że na karcie musisz mieć środki na opłacenie całej wybranej subskrypcji. To znaczy, że jeśli wybrałeś subskrypcję 12-miesięczną za 19,99 zł, na karcie powinno znajdować się 239,88 zł (12 miesięcy x 19,99 zł = 239,88 zł).
- Zbyt niski limit na płatności kartą online. Być może masz ustawioną zbyt niską kwotę na płatności online kartą. W takim wypadku skontaktuj się ze swoim bankiem i ustaw limit, który pozwala pokryć całą kwotę wybranego abonamentu.
- Błędne dane karty. Dane swojej karty możesz zaktualizować w ustawieniach konta po zalogowaniu się. Jeśli jesteś zalogowany, kliknij tutaj.
W skrócie - doładuj swoją kartę lub zaktualizuj jej dane i odblokuj ponownie pełny dostęp do wszystkich lekcji i kursów wybranego języka!
Nie możemy się Ciebie doczekać w aplikacji „Język w 15 Minut” :)!
Nie możesz znaleźć tego czego szukasz?
Zadaj pytanie
Czy ten artykuł był pomocny?